Unifikacja
Pożądany wizerunek firmy to ten, który przetrwa próbę czasu, wywołujący pozytywne skojarzenia, wzbudzający szacunek i przywiązanie klientów.
Pierwszym i podstawowym elementem, dzięki któremu biznes komunikuje się z rynkiem jest logo - jako bazowy atrybut wizualny winno więc cechować się prostotą, świeżym pomysłem i elegancją w warstwie graficznej. Tylko wówczas ma szanse wyróżnić się i utrwalić w pamięci wielu osób pozostając rozpoznawalnym nawet wtedy, kiedy zostanie poddane marketingowej metamorfozie.
Na Twoje życzenie Q7 zaprojektuje zupełnie nowy znak firmowy lub „odświeży” istniejący logotyp. Możemy również stworzyć pełen katalog identyfikacji wizualnej (CI - Corporate Identity), na który składają się min. logo, liternictwo, standaryzowana kolorystyka, papier firmowy, wizytówki, etc. Wówczas dodruk potrzebnych materiałów nie wymaga ponownego opracowywania wzorca, co oszczędza czas i pieniądze.